Als een ziekenhuis, team of afdeling met een nieuw systeem gaat werken ontstaat er extra werk. Data moet worden overgezet, zorgverleners en patiënten moeten het systeem leren kennen, vragen moeten worden beantwoord. Dit is belangrijk om de innovatie te laten landen.
Young KINASE biedt ondersteuning tijdens de implementatie van een nieuw ECD of EPD. Ook andere eHealth toepassingen, zoals beeldbellen, thuismonitoring of apps voor patiënten helpen we zacht landen in zorgorganisaties. Tijdens de periode van piekbelasting zijn we aanwezig op de werkvloer, omdat we geloven dat het extra werk dat komt kijken bij het starten met een nieuw systeem nooit in de weg mag staan van de zorg.
We stellen snel het ideale team samen om de overgang naar een nieuw digitaal systeem zo goed mogelijk te faciliteren. Of je nu 100 medewerkers nodig hebt die binnen een maand een nieuw EPD in het hele ziekenhuis implementeren, of één medewerker zoekt die een jaar lang bereikbaar is voor alle vragen over een nieuwe beeldbel applicatie.
We begrijpen hoe spannend het kan zijn als je van de een op de andere dag met een nieuw systeem moet werken, terwijl de patiëntenzorg gewoon doorgaat. Daarom geven wij zorgverleners rondom een implementatie optimale ondersteuning. Hoe sneller ze hun weg kunnen vinden in een nieuw digitaal systeem, hoe sneller ze meer tijd en aandacht voor zorg hebben. Met onze ervaring in de zorg en kennis van nieuwe digitale systemen zorgen we vanzelfsprekend voor vertrouwen, draagvlak en rust. Natuurlijk zijn zorgverleners niet de enige die met extra werkzaamheden te maken krijgen tijdens een implementatiefase. Daarom zijn we er ook voor IT, projectmanagers en alle anderen die met de nieuwe innovatie te maken krijgen.
Ieder team en elke afdeling is anders. Daarom gaan we altijd in gesprek om samen te kijken hoe we het best kunnen helpen. Hieronder een aantal voorbeelden van werk dat we eerder uit handen namen.
⟩ Klaarzetten van oefenpatiënten in de opleidingsomgeving
⟩ Ondersteunen bij het maken van oefen- en trainingsmateriaal
⟩ Scholing geven aan eindgebruikersgroepen
⟩ Bemannen van een DOE-lab voor vragen tijdens oefencasussen
⟩ Floorsupport op de verpleegafdelingen en poliklinieken, SEH, IC en OK
⟩ Wegvangen gebruikersvragen
⟩ Filteren en categoriseren van vragen voor functioneel beheer
⟩ Ondersteuning op de (telefonische) servicedesk
⟩ Coördinatie floorsupport team
⟩ Eerste aanspreekpunt voor programma management
⟩ Hulp bij het overzetten van data die niet volledig is geconfigureerd
⟩ Ondersteunen bij het inplannen van orders in het nieuwe systeem
⟩ Verzorgen van nascholing