Het gesprek tussen dokter en patiënt zal de basis blijven, maar daaromheen is veel mogelijk. Van thuismeten tot beeldbellen, van gezondheidsapps tot monitoring; het gaat nu echt beginnen. Door onze ervaring op de werkvloer weten we hoe zorg op dit moment geleverd wordt en hoe weerbarstig het kan zijn om af te wijken van de huidige werkprocessen. We weten aan de andere kant ook hoe leuk het is als het wel lukt. Dat maakt ons gedreven om de brug te vormen tussen nieuwe technieken en de mensen die ze gaan gebruiken. Om te zorgen dat iedereen meekomt zijn we gefocust op de gebruikers. Wij hebben niet alleen aandacht voor de “early adapters”, maar richten ons op het hele spectrum. Juist om gebruik op grotere schaal mogelijk te maken.
Veel succesvolle aanbieders van “nieuwe gezondheid” hebben een krachtige development afdeling. Daarnaast beschikken ze over een goed sales team en het lukt ze daarmee steeds beter om hun producten te verkopen aan zorgorganisaties. De recente corona crisis was daarbij een welkome wind in de rug. Een product beschikbaar stellen voor een zorgorganisatie is echter niet genoeg. Innovatie kan alleen een vlucht nemen als het product ook op grote schaal goed ingezet gaat worden. Alles valt of staat dus bij een soepele implementatie en vooral ook integratie van de nieuwe techniek met de huidige manier van werken. Wij hebben een ruime ervaring op dat gebied en worden door onze opdrachtgevers omschreven als echte implementatieversnellers.